Архів номерів

2017 15 16 17 18    
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

 

банер 1

 

unnamed

 

images

 

banner c111

 

logo-1 

Гривківська О.В., Кристюк О.А. Забезпечення стратегічної конкурентоспроможності підприємств в умовах глобалізації економіки

АНОТАЦІЯ
У статті обґрунтовано теоретичні підходи до визначення сутності конкурентоспроможності в умовах поглиблення міжнародного розподілу праці на тлі глобалізаційних процесів в економіці. Проаналізовано чинники формування та параметри конкурентоспроможності підприємства в сучасних умовах. Визначено шляхи формування конкурентних переваг на основі використання переваг стратегічного підходу та забезпечення інноваційного розвитку підприємства, а також охарактеризовано складові механізму забезпечення конкурентоспроможності.

Ключові слова: конкурентоспроможність, міжнародна конкурентоспроможність, чинники конкурентоспроможності, конкурентні переваги, параметри конкурентоспроможності, глобалізація, стратегія, економіка.

АННОТАЦИЯ
В статье обоснованы теоретические подходы к определению сущности конкурентоспособности в условиях углубления международного разделения труда на фоне глобализационных процессов в экономике. Проанализированы факторы формирования и параметры конкурентоспособности предприятия в современных условиях. Определены пути формирования конкурентных преимуществ на основе использования преимуществ стратегического подхода и обеспечения инновационного развития предприятия, а также охарактеризованы составляющие механизма обеспечения конкурентоспособности.

Ключевые слова: конкурентоспособность, международная конкурентоспособность, факторы конкурентоспособности, конкурентные преимущества, параметры конкурентоспособности, глобализация, стратегия, экономика.

АNNOTATION
In the article the theoretical approaches to defining the essence of competitiveness in a deepening of the international division of labor against the backdrop of globalization of the economy. The factors and formation parameters enterprise competitiveness in the modern world. The ways of creating competitive advantages based on the benefits of a strategic approach and providing innovative development company, and describes the components of a mechanism to ensure competitiveness.

Keywords: competitiveness, international competitiveness, the factors of competitiveness, competitive advantage, globalization, strategy, economy.

Завантажити статтю (pdf)