Архів номерів

2017 15 16 17 18    
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

 

банер 1

 

unnamed

 

images

 

banner c111

 

logo-1 

Рак Ю.А. Пріоритети розвитку конкуренції на ринку консалтингових послуг України

АНОТАЦІЯ
Стаття присвячена визначенню пріоритетів розвитку конкуренції на ринку консалтингових послуг України. Обґрунтовано необхідність ситуаційного та системного підходів до оцінки ринкового середовища. Розглянуто напрями поглиблення аналізу конкуренції у контексті структурних, поведінкових та функціональних характеристик.

Ключові слова: пріоритет, аналіз ринкового середовища, конкуренція, консалтингова послуга, агрегований індекс конкуренції, комплексний коефіцієнт привабливості ринку, показник розвитку ринкової конкуренції.

АННОТАЦИЯ
Статья посвящена определению приоритетов развития конкуренции на рынке консалтинговых услуг Украины. Обоснована необходимость ситуационного и системного подходов к оценке рыночной среды. Рассмотрены направления углубления анализа конкуренции в контексте структурных, поведенческих и функциональных характеристик.

Ключевые слова: приоритет, анализ рыночной среды, конкуренция, консалтинговая услуга, агрегированный индекс конкуренции, комплексный коэффициент привлекательности рынка, показатель развития рыночной конкуренции.

АNNOTATION
This paper is devoted to defining the priorities of competition in the market of consulting services in Ukraine. Were substantiated the necessity of situational and systemic approaches to the assessment of the market environment. Considered directions deepen the analysis of competition in the context of structural, behavioral and functional characteristics.

Keywords: priority, analysis of the market environment, competition, consulting services, aggregated competition index, complex coefficient of market attractiveness, index of competition development.

Завантажити статтю (pdf)