Архів номерів

2017 15 16 17 18    
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

 

банер 1

 

unnamed

 

images

 

banner c111

 

logo-1 

Пенкаль Н.А. Підходи до побудови дієвого управління інформаційно-аналітичними ризиками взаємодії банків і страхових компаній

АНОТАЦІЯ

Запропоновано підходи до побудови дієвого управління інформаційно-аналітичними ризиками взаємодії банків і страхових компаній. У сучасних умовах взаємодії банків і страхових компаній наявність інформаційного забезпечення належної якості та в належних обсягах є необхідною передумовою комерційної успішності. Тому будь-які відмови в системі оперативного забезпечення керівної підсистеми будь-якої компанії необхідною інформацією здатні завдати їй істотної шкоди, а отже, можуть бути оцінені як джерело ризику.

Ключові слова: взаємодія, ризик, банк, страхова компанія, управління, ризик-менеджмент.

АННОТАЦИЯ

Предложены подходы к построению эффективного управления информационно-аналитическими рисками взаимодействия банков и страховых компаний. В современных условиях взаимодействия банков и страховых компаний наличие информационного обеспечения надлежащего качества и в надлежащих объемах является необходимым условием коммерческой успешности. Поэтому любые отказы в системе оперативного обеспечения руководящей подсистемы любой компании необходимой информацией способны нанести ей существенный вред, а следовательно, могут быть квалифицированы как источник риска.

Ключевые слова: взаимодействие, риск, банк, страховая компания, управление, риск-менеджмент.

АNNOTATION

Approaches to building an effective information and analytical risk management in interaction between banks and insurance companies are suggested. In modern conditions of the interaction of banks and insurance companies, the availability of information of high quality and in appropriate quantity is a prerequisite for business success. Thus, any failure in operational support system of the management subsystem to provide any of the necessary information causes significant damage to it, and therefore can be classified as a source of risk.

Keywords: interaction, risk, bank, insurance company, management, risk management.

Завантажити статтю (pdf)