Архів номерів

2018 21 22 23      
2017 15 16 17 18 19 20
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

 

банер 1

 

unnamed

 

images

 

banner c111

 

Кушнір Т.М. Методологічні засади аналізу основних елементів маркетингової інфраструктури

АНОТАЦІЯ
Стаття присвячена методологічній складовій аналізу основних елементів маркетингової інфраструктури. У сучасних ринкових умовах виробнича діяльність не є самодостатньою, вона потребує допоміжного супроводу. Такий супровід забезпечують інститути маркетингової інфраструктури. Вони виконують низку важливих функцій: організаційну, розподільчу, комунікаційну, регулятивну. Сьогодні в Україні система інститутів маркетингової інфраструктури тільки формується, тому вичерпний перелік таких інститутів навести неможливо.

Ключові слова: маркетингова інфраструктура, маркетингові посередники, торгові посередники, інститути дослідницько-аналітичної маркетингової інфраструктури, інститути виробничо-логістичної маркетингової інфраструктури, інститути товарно-розподільчої маркетингової інфраструктури, інститути управлінсько-комунікаційної маркетингової інфраструктури.

АННОТАЦИЯ
Статья посвящена методологической составляющей анализа главных элементов маркетинговой инфраструктуры. В современных рыночных условиях производственная деятельность не является самодостаточной, она требует вспомогательного сопровождения. Такое сопровождение обеспечивают институты маркетинговой инфраструктуры. Они выполняют ряд существенных функций: организационную, распределительную, коммуникационную, регулятивную. Сегодня в Украине система институтов маркетинговой инфраструктуры только формируется, поэтому исчерпывающий перечень таких институтов привести невозможно.

Ключевые слова: маркетинговая инфраструктура, маркетинговые посредники, торговые посредники, институты исследовательско-аналитической маркетинговой инфраструктуры, институты производственно-логистической маркетинговой инфраструктуры, институты товарно-распределительной маркетинговой инфраструктуры, институты управленческо-коммуникационной инфраструктуры.

АNNOTATION
The article is devoted the methodological constituent of analysis of basic elements of marketing infrastructure. In modern market conditions production activity is not sufficient, it needs auxiliary accompaniment. Such accompaniment is provided by the institutes of marketing infrastructure. They execute the row of important functions: organizational, distributive, communication, regulative. Today in Ukraine the system of institutes of marketing infrastructure is only formed, that is why pointing the exhaustive list of such institutes is impossible.

Keywords: marketing infrastructure, marketing’s mediators, point-of-sale mediators, institutes, research-analytical marketing infrastructure, institutes production-logistic marketing infrastructure, institutes commodity distributive marketing infrastructure, institutes administrative-communication marketing infrastructure.

Завантажити статтю (pdf)