Архів номерів

2018 21 22 23      
2017 15 16 17 18 19 20
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

 

банер 1

 

unnamed

 

images

 

banner c111

 

Татомир І.Л. Роль міжнародних інституцій у забезпеченні якості вищої освіти

АНОТАЦІЯ
У статті розглянуто діяльність міжнародних організацій та інтеграційних об’єднань як суб'єктів, що регулюють процеси в сфері освітніх послуг транснаціональної спрямованості. Показано, яку важливу роль вони відіграють у забезпеченні якості освіти та встановлені контролю за її дотриманням. Запропоновано структурно-логічну схему міжнародного інституційного середовища формування наднаціональної освітньої системи.

Ключові слова: академічна мобільність, транснаціональна освіта, інтернаціоналізація, франчайзинг, Болонська угода, Лісабонська стратегія.

АННОТАЦИЯ
В статье рассмотрена деятельность международных организаций и интеграционных объединений как субъектов, что регулируют процессы в сфере образовательных услуг транснациональной направленности. Показано, какую важную роль они играют в обеспечении качества образования и установленния контроля за ее соблюдением. Предложено структурно-логическую схему международной институционной среды формирования наднациональной образовательной системы.

Ключевые слова: академическая мобильность, транснациональное образование, интернационализация, франчайзинг, Болонское соглашение, Лиссабонская стратегия.

АNNOTATION
In the article activity of international organizations and integration associations is considered as sub''ektiv, that regulate processes in the field of educational services of transnational orientation. It is rotined, what important role they play in providing quality of education and set control after its observance. It is offered structurally logical chart of international instituciynogo environment of forming of the nadnacional'noy educational system.

Keywords: academic mobility, transnational education, internationalization, franchayzing, Bolonska agreement, Lisabonska strategy.

Завантажити статтю (pdf)