Пошук
Полішко Г.Г. Теоретико-методологічні основи брендингу територій
АНОТАЦІЯ
У даній роботі проаналізовано теоретичні засади національного брендингу як важливої складової маркетингу країни та наведено огляд хронологічних подій щодо створення брендів певних територій. Також, у статті представлено еволюцію концепції брендингу країни та проведено паралель між нею та корпоративним брендингом.
Ключові слова: національний брендинг, бренд країни, маркетинг місць, корпоративний брендинг, імідж країни.
АННОТАЦИЯ
В данной работе проанализированы теоретические основы национального брендинга, как важной состовляющей
маркетинга стран, и приведен обзор хронологии применения брендинга на определенных территориях. Также, в статье представлена эволюция концепции брендинга страны и проведена параллель между ней и корпоративным брендингом.
Ключевые слова: национальный брендинг, бренд страны, маркетинг мест, копроративный брендинг, имидж страны.
АNNOTATION
This paper investigates theoretical background of nation branding, as one of the main components of place marketing, and presents a chronological overview of branding attempts of different territories. Besides, the study interprets an evolution of the concept of nation branding and compares it with principles of corporate branding.
Keywords: nation branding, country brand, place marketing, corporate branding, country image.