Архів номерів

2018 21 22 23      
2017 15 16 17 18 19 20
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

Курант Т.І. Виявлення інформаційного розриву у взаємовідносинах споживача і виробника у логістичних мережах

АНОТАЦІЯ
Розглянуто важливість інформації в процесі надання логістичних послуг. Визначено, що асиметричність інформації впливає на зміну взаємовідносин між споживачем і виробником у логістичних мережах. Доведено, що спотворення інформаційного потоку спричиняє виникнення інформаційних розривів у взаємовідносинах споживача і виробника в логістичних мережах, що у свою чергу призводить до незадоволеного попиту. Запропоновано модель взаємовідносин у логістичній мережі з визначенням місць виникнення інформаційних розривів. Використання цієї моделі дасть можливість своєчасно запобігати асиметричності інформації, що у свою чергу дозволить ефективніше функціонувати в ланцюгах поставок.

Ключові слова: інформація, асиметрія, інформації, інформаційний розрив, взаємовідносини, споживач, виробник, логістична мережа.

АННОТАЦИЯ
Рассмотрена важность информации в процессе предоставления логистических услуг. Определено, что асимметричность информации влияет на изменение взаимоотношений между потребителем и производителем в логистических сетях. Доказано, что искажение информационного потока приводит к возникновению информационных разрывов во взаимоотношениях потребителя и производителя в логистических сетях, что в свою очередь приводит к неудовлетворению спроса. Предложена модель взаимоотношений в логистической сети с определением мест возникновения информационных разрывов. Использование этой модели позволит своевременно предотвращать асимметричности информации, что в свою очередь позволит более эффективно работать в цепях поставок.

Ключевые слова: информация, асимметрия информации, информационный разрыв, взаимоотношения, потребитель, производитель, логистическая сеть.

ANNOTATION
The importance of information in providing logistics services is considered. The information asymmetry influence on the change of the relationships between consumer and producer in logistics networks is determined. It is proved that the distortion of information flow causes the appearance of informational gap in the relationships between consumers and producers in logistics networks, which in turn leads to unmet demand. The relationships model in the logistics network with defined centers of information gaps is constructed. The usage of this model will enable a timely manner to prevent information asymmetry, which in turn will lead to effective supply chain functionality.

Keywords: information, asymmetric information, informational gap, relationships, consumer, producer, logistics network.

Завантажити статтю (pdf)