Архів номерів

2017 15 16 17 18    
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

 

банер 1

 

unnamed

 

images

 

banner c111

 

logo-1 

Желізняк А.В. Бренд – як спосіб просування товару ТНК на ринку туризму

АНОТАЦІЯ
Експлуатація глобального туристичного бренду сприяє зростанню мобільності компанії в нарощуванні клієнтської бази. Якщо традиційний туристичний оператор, у випадку пропонування неконкурентного туристичного продукту, назавжди втратить лояльність клієнта, то, наприклад, туристичний оператор, який входить до складу глобального бренду, зможе наздогнати низьку конкурентоздатність свого туристичного продукту за рахунок послуг, наприклад, готелю або екскурсоводу на далекому зарубіжному курорті. Глобальні туристичні бренди дозволяють транснаціональним туристичним корпораціям здійснювати неможливі для малих та середніх підприємств маркетингові стратегії. Так, ТНК може збільшити можливість власної диференціації за рахунок створення зовнішньо незалежного бренду, який засновані на принципах та споживацьких цінностях, що дозволяють включити до асортименту тур корпорації кардинально відмінні за якістю та вартістю туристичні пропозиції без втрат для диференціації та позиціонування окремих брендів, якими управляє одна ТНК. Оперуючи різними брендами, наприклад, готельними ланцюгами, ТНК може ініціювати видимість боротьби між ними, чим підвищувати не лише власну конкурентоздатність, але й стимулювати нелояльних споживачів. Володіючи глобальним брендом, корпорація спрощує для себе виведення на регіональні ринки любих інноваційних продуктів, збільшуючи долю туристів-новаторів (відповідно до маркетингових досліджень їх частина складає від 13 до 18%) за рахунок лояльних споживачів до 30-50%. Це дозволяє корпорації стрімко нарощувати окупність та інвестиційну привабливість інноваційних проектів у галузі.

Ключові слова: брендинг, туристичний ринок, конкурентні переваги, стратегії, мультибрендингові компанії, споживач, туристичний бренд, готельна мережа, конкурентний бренд, самоконцепції.

АННОТАЦИЯ
Эксплуатация глобального туристического бренда способствует росту мобильности компании в наращивании клиентской базы. Если традиционный туристический оператор, в случае предложения неконкурентного туристического продукта, навсегда потеряет лояльность клиента, то, например, туристический оператор, который входит в состав глобального бренда, сможет догнать низкую конкурентоспособность своего туристического продукта за счет услуг, например, отеля или экскурсоводу на далеком зарубежном курорте. Глобальные туристические бренды позволяют транснациональным туристическим корпорациям осуществлять, невозможные для малых и средних предприятий маркетинговые стратегии. Так, ТНК может увеличить возможность собственной дифференциации за счет создания внешне независимого бренда, который основан на принципах и потребительских ценностях, позволяющих включить в ассортимент тур корпорации кардинально отличные по качеству и стоимости туристические предложения без ущерба для дифференциации и позиционирования отдельных брендов, которыми управляет одна ТНК. Оперируя различными брендами, например, гостиничными цепями, ТНК может инициировать видимость борьбы между ними, чем повышает не только собственную конкурентоспособность, но и стимулирует нелояльных потребителей. Обладая глобальным брендом, корпорация упрощает для себя вывод на региональные рынки любых инновационных продуктов, увеличивая долю туристов-новаторов (согласно маркетинговым исследованиям их часть составляет от 13 до 18%) за счет лояльных потребителей до 30-50%. Это позволяет корпорации стремительно наращивать окупаемость и инвестиционную привлекательность инновационных проектов в отрасли.

Ключевые слова: брендинг, туристический рынок, конкурентные преимущества, стратегии, мультибрендинговые компании, потребитель, туристический бренд, гостиничная сеть, конкурентный бренд, самоконцепция.

ANNOTATION
Exploitation of the global touristic brand provides the growth of companies’ mobility in building up of the clients’ base. The traditional touristic operator, in case of proposing noncompetitive touristic product, will lose the clients’ loyalty forever and the touristic operator, that is considered to be the global brand, for example, will be able to improve its touristic products’ competitiveness thanks to its services, for example, its hotel or the guide services offered on its international resorts. The global touristic brands allow TNC to produce impossible for small and medium businesses marketing strategies. TNC can increase the possibility of its differentiation by forming externally independent brand which is built on the principles and consumer values, which will help to include tours that are completely different by both quality and prices to its range of products without the losses for the differentiation and positioning of the separate brands, which are operated by TNC. Operating with different brands, for example, hotel chains, TNC can initiate the visibility of the competitiveness between them, which will not only help to increase its competitive advantages but also to stimulate disloyal consumers. Owning a global brand, makes it easier for a corporation to present its innovative products on the regional markets, increasing the share of the tourists-innovators (according to the market research its share is from 13 to 18 %) with the help of its loyal consumers – 30-50%. It allows corporations to make the payback period shorter and provides force of attraction for investors in the innovative projects in this sector.

Keywords: branding, tourism market, competitive advantage, strategy, multibrending company, consumer, tourism brand, the hotel chain, a competitive brand, self-concept.

Завантажити статтю (pdf)