Пошук
Роскладка А.А. Теорія портфеля цінних паперів у задачі вибору оптимального набору навчальних дисциплін
АНОТАЦІЯ
У статті досліджується проблема вибору множини навчальних дисциплін. В основі досліджених у межах статті задач лежить принцип диверсифікації, тобто розподілу фонду вищого навчального закладу між вибірковими дисциплінами з різними ризиками, доходами й кореляціями з метою мінімізації несистематичного ризику. Розглянутий у статті підхід може бути використано вищими навчальними закладами для оптимізації навчального процесу.
Ключові слова: портфель цінних паперів, навчальний процес, вищий навчальний заклад, мінімальний ризик, максимальний дохід.
АННОТАЦИЯ
В статье исследуется проблема выбора множества учебных дисциплин. В основе исследованных в рамках статьи задач лежит принцип диверсификации, то есть распределения фонда высшего учебного заведения между выборочными дисциплинами с различными рисками, доходами и корреляциями с целью минимизации несистематического риска. Рассмотренный в статье подход может быть использован высшими учебными заведениями для оптимизации учебного процесса.
Ключевые слова: портфель ценных бумаг, учебный процесс, высшее учебное заведение, минимальный риск, максимальный доход.
ANNOTATION
The problem of a choice of a set of academic disciplines is investigated in article. The principle of diversification that is distribution of fund of a higher educational establishment between selective disciplines with various risks, the income and correlations for the purpose of minimization of unsystematic risk is the basis of the tasks investigated within this article. Higher educational establishments for optimization of educational process can use the approach considered in article.
Keywords: investment portfolio, educational process, higher educational establishment, minimum risk, maximum income.