Архів номерів

2018 21 22 23      
2017 15 16 17 18 19 20
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

Калініченко Л.Л., Старигіна Ю. Мотивація персоналу як чинник підвищення якості послуг підприємств готельного бізнесу

АНОТАЦІЯ

У статті розглянуто елементи системи мотивації персоналу підприємств готельного бізнесу. Виявлено, що система мотивації для працівників готелю є важливим чинником для якісного продажу послуг. Установлено, що система мотивації вводиться з метою створення справедливої винагороди за працю; надання співробітнику як морального, так і матеріального задоволення від досягнутих результатів у роботі; підвищення лояльності співробітника до компанії. Рекомендовано застосовувати методи мотивації з урахуванням аналізу структури потреб у суспільстві, особливостей конкретних людей, груп людей, до яких застосовується мотивація, підстроювати їх під конкретну ситуацію та характеристики трудового колективу.

Ключові слова: мотивація, система мотивації, якість послуг, моніторинг якості, готельне господарство

АННОТАЦИЯ

В статье рассмотрены элементы системы мотивации персонала предприятий гостиничного бизнеса. Выявлено, что система мотивации для работников отеля является важным фактором качественной продажи услуг. Установлено, что система мотивации вводится с целью создания справедливого вознаграждения за труд; предоставления сотруднику как морального, так и материального удовлетворения от достигнутых результатов в работе; повышения лояльности сотрудника к компании. Рекомендовано применять методы мотивации с учетом анализа структуры потребностей в обществе, особенностей конкретных людей, групп людей, к которым применяется мотивация, подстраивать их под конкретную ситуацию и характеристики трудового коллектива.

Ключевые слова: мотивация, система мотивации, качество услуг, мониторинг качества, гостиничное хозяйство.

АNNOTATION

The article describes the elements of the system of motivation of the personnel of the enterprises of hotel business. It is revealed that the motivation system for employees of the hotel is a more important factor for quality sales services. It is established that the motivation system is introduced with the aim of creating a fair remuneration for the work; the provision of employee moral and material satisfaction from the results achieved in the work; increasing employee loyalty to the company. Recommended methods of motivation with regard to structure analysis of the needs in the society of a particular people, groups of people, applies to motivation, to tailor them for a specific situation and characteristics of the labor collective.

Keywords: motivation, motivation system, quality of services, quality monitoring, hospitality.

Завантажити статтю (pdf)