Пошук
Черемісіна Т.В. Кроскультурний менеджмент розвитку міста на основі маркетингу
АНОТАЦІЯ
У статті визначено аспекти кроскультурного менеджменту розвитку міста на основі маркетингу. Розглянуто погляди зарубіжних вчених з питань маркетингової концепції розвитку міста та періодизацію впровадження маркетингових інструментів американськими та європейськими країнами, Росією та Україною. Проведено порівняльну характеристику типів розвитку міста на основі маркетингу.
Ключові слова: розвиток міста, маркетинг, маркетингова концепція, кроскультурний менеджмент.
АННОТАЦИЯ
В статье определены аспекты кросскультурного менеджмента развития города на основе маркетинга. Рассмотрены взгляды зарубежных ученых по вопросам маркетинговой концепции развития города и периодизацию внедрения маркетинговых инструментов американскими и европейскими странами, Россией и Украиной. Проведена сравнительная характеристика типов развития города на основе маркетинга.
Ключевые слова: развитие города, маркетинг, маркетинговая концепция, кросскультурный менеджмент.
АNNOTATION
The article outlines the aspects of cross-cultural management of the city-based marketing. We consider the views of foreign scholars on the marketing concept of city development and implementation of marketing tools periodization American and European countries, Russia and Ukraine. A comparative description of the types of city-based marketing.
Keywords: urban development, marketing, marketing concept, original crosscultural management.