Архів номерів

2017 15 16 17 18    
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

 

банер 1

 

unnamed

 

images

 

banner c111

 

logo-1 

Бондаренко В.М. Стратегічне планування підприємницької маркетингової діяльності з використанням пріоритетів регіонального розвитку сукупного потенціалу

АНОТАЦІЯ

У статті розглядається стратегічне маркетингове планування ефективного управління стратегічною конкурентоспроможністю регіону. Наведено етапи процесу ефективного стратегічного планування розвитку регіону, при чому формування їх повинно бути направлено як на вирішення загальнодержавних, так і внутрішньо-регіональних соціально-економічних і екологічних проблем. Запропоновано стратегічні напрями підвищення ефективності використання ресурсного потенціалу регіону, які включають у себе структурні реформи та інституційні зміни,створення сприятливого інвестиційного – інноваційного клімату регіону, екологізацію та ресурсозбереження. Розкрито ряд особливостей, які впливають у даний час у кожному регіоні для побудови своїх шляхів досягнення високого рівня стратегічної конкурентоспроможності на основі факторів виробництва, а також факторів нової економіки. Вказано на основні етапи процесу розробки стратегії ефективного управління розвитком стратегічної конкурентоспроможності при пошуку нових шляхів дослідження й розробки стратегії.

Ключові слова: стратегічне планування, напрями розвитку, конкурентоспроможність, етапи, стратегія, дослідження, регіон, потенціал, фактори виробництва, ефективне управління, маркетингова діяльність.

АННОТАЦИЯ

В статье рассматривается стратегическое маркетинговое планирование эффективного управления стратегической конкурентоспособностью региона. Приведены этапы процесса эффективного стратегического планирования развития региона, причем формирование их должно быть направлено как на решение общегосударственных, так и внутрирегиональных социально-экономических и экологических проблем. Предложены стратегические направления повышения эффективности использования ресурсного потенциала региона, которые включают в себя структурные реформы институциональные изменения, создания благоприятного инвестиционно-инновационного климата региона, экологизацию и ресурсосбережения. Раскрыт ряд особенностей, которые влияют в настоящее время в каждом регионе для построения своих путей достижения высокого уровня стратегической конкурентоспособности на основе факторов производства, а также факторов новой экономики. Указано на основные этапы процесса разработки стратеги эффективного управления развитием стратегической конкурентоспособности при поиске новых путей исследования и разработки стратегии.

Ключевые слова: стратегическое планирование, направления развития, конкурентоспособность, этапы, стратегия, исследования, регион, потенциал, факторы производства, эффективное управление, маркетинговая деятельность.

АNNOTATION

In the article the strategic marketing planning effective management of strategic competitiveness of the region. Shows the process steps of effective strategic planning for the region, with their formation should be directed as to address national and intra socio-economic and environmental problems. A strategic directions for improving the efficiency of resource potential, which include structural reforms and institutional changes, creating a favorable investment – innovative climate in the region, greening and energy saving. Reveals a number of features that are currently affecting every region to build their ways of achieving a high level of strategic competitiveness on the basis of inputs and factors of the new economy. Specified in the basic stages of development strategy for effective management of the development of strategic competitiveness in finding new ways of research and development strategy.

Keywords: strategic planning, development trends, competitive, steps, strategy, research, region, potential factors of production, effective management, marketing activity.

Завантажити статтю (pdf)