Архів номерів

2018 21 22 23      
2017 15 16 17 18 19 20
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

Четверик О.В. Маркетингова цінова політика цукровиробників: врахування впливу світового ринку на параметри внутрішнього ринку цукру

АНОТАЦІЯ
У статті наведено трактування понять цінова політика, маркетингова стратегія ціноутворення. Зазначено важливість та необхідність застосування маркетингу на підприємствах бурякоцукрової галузі. Надано перелік функцій, які виконує механізм маркетингового ціноутворення на підприємствах бурякоцукрового підкомплексу. Автором наведена динаміка цін на цукор на внутрішньому ринку та світові ціни на цукор білий та цукор-сирець. За допомогою програмних засобів обрахунку даних виявлено залежність цін на цукор на внутрішньому ринку від світових цін.

Ключові слова: ціна, цінова політика, маркетингове ціноутворення, маркетинговий механізм, ринок цукру, світова ціна на цукор, бурякоцукрове виробництво, цукровиробники, підприємства бурякоцукрового підкомплексу.

АННОТАЦИЯ
В статье приведена трактовка понятий ценовая политика, маркетинговая стратегия ценообразования. Указано важность и необходимость применения маркетинга на предприятиях свеклосахарной отрасли. Представлен перечень функций, которые выполняет механизм маркетингового ценообразования на предприятиях свеклосахарного подкомплекса. Автором приведена динамика цен на сахар на внутреннем рынке и мировые цены на сахар и сахар-сырец. С помощью программных средств расчета данных выявлена зависимость цен на сахар на внутреннем рынке от мировых цен.

Ключевые слова: цена, ценовая политика, маркетинговое ценообразование, маркетинговый механизм, рынок сахара, мировая цена на сахар, свеклосахарное производство, сахаропроизводители, предприятия свеклосахарного подкомплекса.

АNNOTATION
The interpretation of concepts of pricing, marketing strategy of pricing is submitted in the article. The importance and the need for marketing to businesses sugar beet production are acknowledged. The list of functions that perform marketing pricing mechanism of for enterprises of sugar-beet subcomplex is presented. The author shows dynamics of sugar prices in the domestic market and world prices for white sugar and raw sugar in world market. Using software developed for calculating data dependence on sugar prices in the domestic market of world prices was found.

Keywords: price, price policy, marketing pricing, mechanism of marketing, market of sugar, world price of sugar, sugar beet production, producers of sugar, enterprises of beet sugar subcomplex.

Завантажити статтю (pdf)