Пошук
Тихонченко Р.С. Зміст і особливості ділових CRM-стратегій у підприємствах роздрібної торгівлі
АНОТАЦІЯ
У статті виділено особливості ділових CRM-стратегій у підприємствах роздрібної торгівлі за двома типами конкурентних переваг: операційна досконалість і диференціація. Для кожної із ділових CRM-стратегій визначено стратегічні об’єкти та стратегічний фокус, джерела конкурентних переваг, тип організаційної структури, що підтримує стратегію, інструменти та цільові індикатори її реалізації.
Ключові слова: CRM-стратегія, конкурентні переваги, операційна досконалість, диференціація, роздрібна торгівля, омніканальні комунікації, лідогенерація.
АННОТАЦИЯ
В статье выделены особенности деловых CRM-стратегий в предприятиях розничной торговли с учетом двух типов конкурентных преимуществ: операционное совершенство и дифференциация. Для каждой из деловых CRM-стратегий определены стратегические объекты и стратегический фокус, источники конкурентных преимуществ, тип организационной структуры, которая поддерживает стратегию, инструменты и целевые индикаторы ее реализации.
Ключевые слова: СRM-стратегия, конкурентные преимущества, операционное совершенство, дифференциация, розничная торговля, омниканальные коммуникации, лидогенерация.
АNNOTATION
The paper describes the distinctive characteristics of CRM business strategies in retail taking into account two types of competitive advantages: operational excellence and differentiation. The comparative analysis of CRM business strategy is carried out using the following criteria: strategic targets and strategic focus, sources of competitive advantage, the type of organizational structure that supports the strategy, main tools and key indicators of its implementation.
Keywords: CRM strategy, competitive advantage, operational excellence, differentiation, retail, omni-channel communication, lead generation.