Пошук
Станкевич І.В., Тігарєва В.А. Моделювання бізнес-процесів підприємств сфери зв’язку та інформатизації за допомогою Unified Modeling Language-діаграм
АНОТАЦІЯ
У статті розглянуті основні типи діаграм, що використовуються Unified Modeling Language (UML), та обґрунтовано, які з них можуть бути використані для моделювання бізнес-процесів підприємств сфери зв’язку та інформатизації на прикладі операторів мобільного зв’язку. Розроблено практичні рекомендації до використання UML-діаграм, зокрема діаграми класів (Class Diagram), діаграми варіантів використання (Use Сase Diagram) та діаграми діяльності (Activity Diagram) для моделювання бізнес-процесів, спрямованих на підвищення задоволеності споживачів мобільного зв’язку якістю послуг та обслуговування.
Ключові слова: моделювання бізнес-процесів, уніфікована мова моделювання UML, підприємства сфери зв’язку та інформатизації, оператор мобільного зв’язку, діаграма класів, діаграма варіантів використання, діаграма діяльності.
АННОТАЦИЯ
В статье рассмотрены основные типы диаграмм, используемых Unified Modeling Language (UML), и обосновано, какие из них могут быть применены для моделирования бизнес-процессов предприятий сферы связи и информатизации на примере операторов мобильной связи. Разработаны практические рекомендации к использованию UML-диаграмм, в частности диаграммы классов (Class Diagram), диаграммы вариантов использования (Use Сase Diagram), диаграммы деятельности (Activity Diagram) для моделирования бизнес-процессов, направленных на повышение удовлетворенности потребителей мобильной связи качеством услуг и обслуживания.
Ключевые слова: моделирование бизнес-процессов, унифицированный язык моделирования UML, предприятия сферы связи и информатизации, оператор мобильной связи, диаграмма классов, диаграмма вариантов использования, диаграмма деятельности.
ANNOTATION
The paper discusses the main types of Unified Modeling Language (UML) diagrams and the substantiation of use them in business process modeling at the enterprises of the sphere of communication and Informatization, for example for mobile phone operators. Authors gave practical recommendations for using UML-diagrams, such as Class Diagram, Use Сase Diagram and Activity Diagram for modeling business processes aimed at improved quality and customer service.
Keywords: business process modeling, unified modeling language UML, organizations in the sphere of communication and informatization, mobile phone operator, Class Diagram, Use Сase Diagram, Activity Diagram.