Пошук
Прокопенко Н.С., Аршевська М. В. Маркетингові комунікації у забезпеченні конкурентоспроможності автомобілебудівних підприємств
АНОТАЦІЯ
У статті наведено маркетингове обґрунтування комунікаційного забезпечення конкурентоспроможності автомобілебудівних підприємств, визначено масштаби організації науково-дослідних робіт в Україні. Запропоновано схему впливу маркетингових комунікацій на конкурентоспроможність підприємств. Підтверджено значний позитивний вплив комунікаційного забезпечення на формування конкурентоспроможності інноваційних підприємств автомобілебудівної галузі. У цих процесах важливу роль відіграє комплексне впровадження інформаційної концепції маркетингу, що базується на урахуванні психологічних чинників взаємодії зі споживачами. Маркетингова ефективність комунікаційного забезпечення інноваційної діяльності підприємств полягає у збільшенні інтегрального використання каналів маркетингових комунікацій.
Ключові слова: інтегровані маркетингові комунікації, комунікаційне забезпечення, цінність товару, конкурентоспроможність, ефективність.
АННОТАЦИЯ
В статье приведено маркетинговое обоснование коммуникационного обеспечения конкурентоспособности автомобилестроительных предприятий, определено масштабы организации научно-исследовательских работ в Украине. Предложена схема влияния маркетинговых коммуникаций на конкурентоспособность предприятий. Подтвеждено значительное позитивное влияние коммуникационного обеспечения на формирование конкурентоспособности инновационных предприятий автомобилестроительной отрасли. В этих процессах важную роль имеет комплексное внедрение информационной концепции маркетинга, которая основывается на взаимодействии психологических факторов с потребителями. Маркетинговая эффективность коммуникационного обеспечения инновационной деятельности предприятий заключается в увеличении интегрального использования каналов маркетинговых коммуникаций.
Ключевые слова: интегрированные маркетинговые коммуникации, коммуникационное обеспечение, ценность товара, конкурентоспособность, эффективность.
АNNOTATION
In an article the marketing substantiation of communication maintenance of competitiveness of automakers enterprises is presented, defined scales of the organization of research works in Ukraine. It is offered the scheme of influence of marketing communications on competitiveness of the enterprises. Confirmed a significant positive impact on the formation of communication to ensure the competitiveness of innovative enterprises automotive industry. In this process plays an important role comprehensive implementation of information marketing concept, based on the account of psychological factors interaction with consumers. Marketing efficiency of communication maintenance innovative activity the enterprises consists in increase in integrated use of channels of marketing communications.
Keywords: integrated marketing communications, communications security, value of the goods, competitiveness, efficiency.