Пошук
Маловичко С.В. Проблеми застосування електронного маркетингу на підприємствах України
АНОТАЦІЯ
У статті досліджено проблеми застосування електронного маркетингу на підприємствах України, визначено переваги електронного маркетингу в процесі його застосування на українських підприємствах, висвітлено наявні моделі ведення бізнесу на українському ринку інтернет-торгівлі.
Ключові слова: електронний маркетинг, інтернет-маркетинг, електронна торгівля, електронна комерція.
АННОТАЦИЯ
В статье исследованы проблемы применения электронного маркетинга на предприятиях Украины, определены преимущества электронного маркетинга в процессе его применения на украинских предприятиях, освещены модели ведения бизнеса на украинском рынке интернет-торговли.
Ключевые слова: электронный маркетинг, интернет-маркетинг, электронная торговля, электронная коммерция.
ANNOTATION
In the article the problems of application of e-marketing are investigational on the enterprises of Ukraine, advantages of e-marketing are certain in the process of his application on the Ukrainian enterprises, the models of doing business are lighted up at the Ukrainian market of e-trade.
Keywords: e-marketing, internet-marketing, electronic commerce, electronic commerce.