Архів номерів

2018 21 22 23      
2017 15 16 17 18 19 20
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

Маловичко С.В. Проблеми застосування електронного маркетингу на підприємствах України

АНОТАЦІЯ
У статті досліджено проблеми застосування електронного маркетингу на підприємствах України, визначено переваги електронного маркетингу в процесі його застосування на українських підприємствах, висвітлено наявні моделі ведення бізнесу на українському ринку інтернет-торгівлі.

Ключові слова: електронний маркетинг, інтернет-маркетинг, електронна торгівля, електронна комерція.

АННОТАЦИЯ
В статье исследованы проблемы применения электронного маркетинга на предприятиях Украины, определены преимущества электронного маркетинга в процессе его применения на украинских предприятиях, освещены модели ведения бизнеса на украинском рынке интернет-торговли.

Ключевые слова: электронный маркетинг, интернет-маркетинг, электронная торговля, электронная коммерция.

ANNOTATION
In the article the problems of application of e-marketing are investigational on the enterprises of Ukraine, advantages of e-marketing are certain in the process of his application on the Ukrainian enterprises, the models of doing business are lighted up at the Ukrainian market of e-trade.

Keywords: e-marketing, internet-marketing, electronic commerce, electronic commerce.

Завантажити статтю (pdf)