Архів номерів

2018 21 22 23      
2017 15 16 17 18 19 20
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

Гоголь І.А. Особливості формування маркетингової стратегії суб’єктів підприємництва різних форм господарювання

АНОТАЦІЯ
У статті досліджено особливості формування маркетингової стратегії з урахуванням загальної стратегії й мети підприємства, зокрема враховуючи економічні й соціальні аспекти його розвитку. Обґрунтовано способи формування маркетингової стратегії, які дозволяють розглядати її як основну частину бізнес-планування. Запропоновано враховувати при розробці маркетингової стратегії основні пріоритети альтернативного вибору.

Ключові слова: стратегія, маркетинг, формування, підприємство, ринок, пріоритети, вибір.

АННОТАЦИЯ
В статье исследованы особенности формирования маркетинговой стратегии с учетом общей стратегии и цели предприятия, в частности учитывая экономические i социальные аспекты его развития. Обоснованно способы формирования маркетинговой стратегии, которые позволяют рассматривать ее как основную часть бизнес-планирования. Предложено учитывать при разработке маркетинговой стратегии основные приоритеты альтернативного выбора.

Ключевые слова: стратегия, маркетинг, формирование, предприятие, рынок, приоритеты, выбор.

АNNOTATION
This article explores the features of formation of a marketing strategy considering the overall strategy and objectives of the enterprise, especially the economic and social aspects of development. Substantiated ways of formation of marketing strategies allows us to consider it as a basic part of business planning. Proposed to consider key priorities of alternative choices during the development of marketing strategies.

Keywords: strategy, marketing, development, enterprise market, priorities, choices.

Завантажити статтю (pdf)