Пошук
Атаманчук Ю.М. Маркетингові інструменти механізму збутової діяльності
АНОТАЦІЯ
У статті розглянуто особливості організації агромаркетингу, його мету, завдання, значення та специфіку. Висвітлено застосування різних типів маркетингу залежно від наявності попиту та на різних етапах життєвого циклу товару, визначено рівні організації маркетингу в агропродовольчій сфері, диференційовано систему цілей маркетингу в залежності від сфери діяльності підприємства. Представлено авторське бачення формування маркетингових служб на підприємствах, виділено його етапи.
Ключові слова: маркетинг, агромаркетинг, життєвий цикл, попит, ринок, маркетингові стратегії.
АННОТАЦИЯ
В статье рассмотрены особенности организации агромаркетингу, его цели, задачи, значение и специфика. Освещены применения различных типов маркетинга в зависимости от наличия спроса и на разных этапах жизненного цикла товара, определены уровни организации маркетинга в агропродовольственной сфере, дифференцированно систему целей маркетинга в зависимости от сферы деятельности предприятия. Представлены авторское видение формирования маркетинговых служб на предприятиях, выделены его этапы.
Ключевые слова: маркетинг, агромаркетинг, жизненный цикл, спрос, рынок, маркетинговые стратегии.
АNNOTATION
The article describes the characteristics of the organization Agromarketing, its goals, objectives, and specific value. Highlights the use of various types of marketing depending on availability and demand at different stages of the product life cycle, the levels of organization of marketing in the agro-food sector, a differentiated system of marketing purposes, depending on the scope of the enterprise. Presents the author's vision of building and marketing services to enterprises, marked its stages.
Keywords: marketing, agromarketing, life cycle, demand, market, marketing strategies.