Архів номерів

2018 21 22 23      
2017 15 16 17 18 19 20
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

Бозуленко О.Ю. Застосування стандартів якості обслуговування споживачів на підприємствах торгівлі

АНОТАЦІЯ
Стаття присвячена вивченню необхідності застосування стандартів обслуговування на торговельних підприємствах. Стандарти обслуговування повинні забезпечити високий рівень якості торговельного сервісу на підприємствах роздрібної торгівлі, регламентувати діяльність підприємства та забезпечити ефективність функціонування

Ключові слова: торговельне підприємство, стандарти обслуговування, торговельне обслуговування, якість обслуговування, лояльність покупців.

АННОТАЦИЯ
Статья посвящена рассмотрению необходимости применения стандартов обслуживания на торговых предприятиях. Стандарты обслуживания должны обеспечить высокий уровень качества торгового сервиса на предприятиях розничной торговли, регламентировать деятельность предприятия и обеспечить эффективность функционирования

Ключевые слова: торговое предприятие, стандарты обслуживания, торговое обслуживание, качество обслуживания, лояльность покупателей.

ANNOTATION
The article deals with the need for application of service standards for trade enterprises. Service standards have to ensure a high level of quality of trade service at retail trade enterprises, regulate the activities of enterprises and ensure the efficiency of their operation.

Keywords: trade enterprise, service standards, trade service, service quality, customer loyalty.

Завантажити статтю (pdf)