Архів номерів

2018 21 22 23      
2017 15 16 17 18 19 20
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

 

банер 1

 

unnamed

 

images

 

banner c111

 

logo-1 

Азарова А.О., Присяжнюк М.В. Обґрунтування вибору оптимального програмного продукту управління збутом на підприємстві засобами лінійної моделі зважених сум

АНОТАЦІЯ
Досліджено роль збутової політики в умовах функціонування вітчизняних підприємств. Розглянуто підходи з формування системи збуту у сучасних ринкових умовах. Проаналізовано програмні продукти, що дають змогу удосконалити збутову діяльність підприємства. Проведено критеріальне оцінювання функціональних можливостей ПЗ. Обґрунтовано ефективність власної математичної моделі оцінювання ПЗ.

Ключові слова: збут, збутова політика, модель, програмні засоби, підприємство.

АННОТАЦИЯ
Исследована роль сбытовой политики в условиях функционирования отечественных предприятий. Рассмотрены подходы по формированию системы сбыта в современных рыночных условиях. Проанализированы программные продукты, позволяющие усовершенствовать сбытовую деятельность предприятия. Проведено критериальное оценивание функциональных возможностей ПО. Обоснована эффективность собственной математической модели оценки ПО.

Ключевые слова: сбыт, сбытовая политика, модель, программные средства, предприятие.

АNNOTATION
The role of marketing policy in the conditions of functioning of domestic enterprises is investigated. Approaches to the formation of the sales system in modern market conditions are considered. The analysis of software products, which allow to improve the sales activity of the enterprise. Critical evaluation of functional capabilities of software tools is carried out. The efficiency of its own mathematical model of software evaluation is substantiated.

Key words: sales, sales policy, model, software, enterprise.

Завантажити статтю (pdf)