Архів номерів

2018 21 22 23      
2017 15 16 17 18 19 20
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

 

банер 1

 

unnamed

 

images

 

banner c111

 

logo-1 

Боліла С.Ю., Осадчук І.В. Дослідження профілю клієнта як інструмент розвитку ринку екотуристичних послуг на регіональному рівні

АНОТАЦІЯ
У статті показано доцільність маркетингових досліджень профілю клієнтів, що користуються екотуристичними послугами, для прийняття більш обґрунтованих рішень туроператорами та розвитку туристичного потенціалу регіону. Досліджено профіль цільового клієнта, який зацікавлений в екотуристичних послугах на регіональному рівні. Визначено фактори, що впливають на вибір клієнтів на ринку екотуризму. Показано роль агротуризму для розширення екотуристичних перспектив Херсонщини. Розглянуто умови та запропоновано рекомендації для розвитку екологічного туризму в регіоні.

Ключові слова: туризм, екотуризм, аграрний туризм, маркетингові дослідження, профіль клієнта.

АННОТАЦИЯ
В статье показана целесообразность маркетинговых исследований профиля клиентов, которые пользуются экотуристическими услугами, для принятия более обоснованных решений турооператорами и развития туристического потенциала региона. Исследован профиль целевого клиента, который заинтересован в экотуристических услугах на региональном уровне. Определены факторы, которые влияют на выбор клиентов на рынке экотуризма. Показана роль агротуризма для расширения экотуристических перспектив Херсонщины. Рассмотрены условия и предложены рекомендации для развития экологического туризма в регионе.

Ключевые слова: туризм, экотуризм, аграрный туризм, маркетинговые исследования, профиль клиента.

АNNOTATION
The paper focuses on the expediency of the marketing research on the profile of the customers, using eco-tourism services, for enabling tour operators to make more substantiated decisions and developing the region’s tourism potential. It examines the profile of a target customer who is interested in eco-tourism services at the regional level. The study determines the factors influencing a customer’s choice at the eco-tourism market. It highlights the role of agro-tourism for widening eco-tourism prospects of Kherson region. The paper looks at the conditions and represents the recommendations for developing eco-tourism in the region.

Keywords: tourism, eco-tourism, agrarian tourism, marketing research, customer profile.

Завантажити статтю (pdf)