Архів номерів

2018 21 22 23      
2017 15 16 17 18 19 20
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

 

банер 1

 

unnamed

 

images

 

banner c111

 

logo-1 

Шильнікова З.М., Дульцева І.І., Матушкіна М.В. Тенденції розвитку «темного» туризму та його мотиваційні аспекти

АНОТАЦІЯ
У статті визначено особливості наявних видів екстремального туризму та їх потенційні об’єкти у світі. Розглянуто поняття та виділено напрями «темного туризму». Досліджено аспекти мотивації споживача «темних» туристичних послуг, виявлено причини їх привабливості.

Ключові слова: туристичний бізнес, «темний» туризм, танатотуризм, туристична послуга, мотивація споживача туристичних послуг, конкурентні переваги, конкурентоздатність туристичного бізнесу.

АННОТАЦИЯ
В статье определены особенности существующих видов экстремального туризма и их потенциальные объекты в мире. Рассмотрены понятия и выделены направления «темного туризма». Исследованы аспекты мотивации потребителя «темных» туристических услуг, выявлены причины их привлекательности.

Ключевые слова: туристический бизнес, «темный» туризм, танатотуризм, туристическая услуга, мотивация потребителя туристических услуг, конкурентные преимущества, конкурентоспособность туристического бизнеса.

АNNOTATION
The article defines the features of existing types of extreme tourism and their potential objects on the territory of world, considers concepts and highlights the directions of "dark tourism", examines aspects of consumer motivation of "dark" tourist services, reveals the reasons for their attractiveness.

Keywords: tourist business, dark tourism, tanatotourism, tourist service, motivation of the consumer of tourist services, competitive advantages, competitiveness of the tourist business.

Завантажити статтю (pdf)