Архів номерів

2018 21 22 23      
2017 15 16 17 18 19 20
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

Пістунов І.М., Тищенко І.В. Економіко-математичне моделювання ефективності рекламної діяльності

АНОТАЦІЯ
У статті розглянуто застосування економіко-математичної моделі для досягнення максимальної ефективності рекламної кампанії. Описано функції та види реклами, її роль і вплив на успішність підприємства. Знайдено коефіцієнти інтенсивності кампанії та ступінь інформованості потенційних клієнтів. Проведене моделювання рекламної діяльності та розрахунок прибутку і витрат у часі. У результаті визначено оптимальний момент припинення рекламної кампанії для отримання якнайбільшого прибутку внаслідок скорочення витрат на рекламування нових товарів.

Ключові слова: моделювання, ефективність рекламної кампанії, інтенсивність, ступінь інформованості, оптимальний момент припинення, чистий прибуток.

АННОТАЦИЯ
В статье рассмотрено применение экономико-математической модели для достижения максимальной эффективности рекламной кампании. Описаны функции и виды рекламы, ее роль и влияние на успешность предприятия. Были найдены коэффициенты интенсивности кампании и степень информированности потенциальных клиентов. Проведено моделирование рекламной деятельности и расчет прибыли и затрат во времени. В результате определен оптимальный момент прекращения рекламной кампании для получения наибольшей прибыли вследствие сокращения затрат на рекламирование новых товаров.

Ключевые слова: моделирование, эффективность рекламной кампании, интенсивность, степень информированности, оптимальный момент прекращения, чистая прибыль.

ANNOTATION
This article shows using economic-mathematical model for reaching maximum efficiency of the advertising campaign. Functions and types of advertising, its role and influence on the success of the company were described. Coefficients of campaign intensity and the level of awareness of the potential customers were found. Advertising’s activity modeling and calculation of profit and expenses were carried out. As a result, the optimal moment of termination of the advertising campaign was determined to get the highest profit as a consequence of reduction the costs of advertising new products.

Keywords: modeling, advertising campaign’s efficiency, intensity, awareness, optimal termination time, net profit.

Завантажити статтю (pdf)