Архів номерів

2018 21 22 23      
2017 15 16 17 18 19 20
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

 

банер 1

 

unnamed

 

images

 

banner c111

 

logo-1 

Костинець В.В. Особливості стратегії розвитку франчайзингової системи в туристичному бізнесі

АНОТАЦІЯ
У статті висвітлюються проблеми і перспективи розвитку франчайзингової системи в туристичному бізнесі в Україні. Надано загальні визначення сутності франчайзингу. Розкрито особливості створення франчайзингових мереж як найбільш ефективної форми діяльності в туристичному бізнесі. Визначено переваги і недоліки франчайзингу в туризмі. Автором встановлено принципи успіху франчайзингу в туризмі.

Ключові слова: франчайзинг, франчайзі, франчайзер, франшиза, туристичний бізнес.

АННОТАЦИЯ
В статье освещаются проблемы и перспективы развития франчайзинговой системы в туристическом бизнесе в Украине. Представлены общие определения сущности франчайзинга. Раскрыты особенности создания франчайзинговых сетей как наиболее эффективной формы деятельности в туристическом бизнесе. Определены преимущества и недостатки франчайзинга в туризме. Автором установлены принципы успеха франчайзинга в туризме.

Ключевые слова: франчайзинг, франчайзи, франчайзер, франшиза, туристический бизнес.

АNNOTATION
The article describes the problems and prospects for the development of the franchising system in the tourist business in Ukraine. There are presented general definitions of the essence of franchising. There are revealed the peculiarities of creation of franchising networks as the most effective form of activity in the tourist business. There are determined advantages and disadvantages of franchising in tourism. Author established the principles of the success of franchising in tourism.

Key words: franchising, franchisee, franchisor, franchise, travel business.

Завантажити статтю (pdf)