Архів номерів

2018 21 22 23      
2017 15 16 17 18 19 20
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

 

банер 1

 

unnamed

 

images

 

banner c111

 

Гусаров О.О. Структурна адаптація в системі управління маркетингом на підприємстві

АНОТАЦІЯ
У статті удосконалено теоретико-методичний базис методу структурної адаптації в завданнях управління маркетингом на підприємстві. Досліджено особливості проблем використання методів адаптивного управління на підприємстві. Виділено основні принципи структурної адаптації, що дають змогу проектувати системи управління із властивостями структурної адаптації. Наведено укрупнений механізм структурної адаптації в завданнях управління маркетингом на підприємстві.

Ключові слова: управління маркетингом, адаптивна система управління, структурна адаптація, економіко-математична модель, конструювання моделей, адаптер, об'єкт управління, механізм адаптації.

АННОТАЦИЯ
В статье усовершенствован теоретико-методический базис структурной адаптации в задачах управления маркетингом на предприятии. Исследованы особенности проблем использования методов адаптивного управления на предприятии. Выделены основные принципы структурной адаптации, которые позволяют проектировать системы управления со свойствами структурной адаптации. Приведен укрупненный механизм структурной адаптации в задачах управления маркетингом на предприятии.

Ключевые слова: управление маркетингом, адаптивная система управления, структурная адаптация, экономико-математическая модель, конструирование моделей, адаптор, объект управления, механизм адаптации.

АNNOTATION
In the article the theoretical and methodological basis of the method of structural adaptation in the tasks of marketing management at the enterprise is improved. The peculiarities of the problems of using adaptive management methods in the enterprise are investigated. The basic principles of structural adaptation, allowing to design control systems with the properties of structural adaptation, are singled out. The enlarged mechanism of structural adaptation in the tasks of marketing management at the enterprise is given.

Key words: marketing management, adaptive management system, structural adaptation, economic-mathematical model, model design, adapter, control object, adaptation mechanism.

Завантажити статтю (pdf)