Архів номерів

2018 21 22 23      
2017 15 16 17 18 19 20
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

 

банер 1

 

unnamed

 

images

 

banner c111

 

logo-1 

Готліб І.Г. Інноваційний фактор у підвищенні конкурентоспроможності підприємств в Україні

АНОТАЦІЯ
У статті розглянуто та обґрунтовано вирішення питань подолання низької інноваційної сприятливості підприємств. Визначено вагомі фактори, що перешкоджають впровадженню інновацій. Наведені чинники-проблеми міжгалузевої, макроекономічної природи, які суттєво впливають на ситуацію з дослідженням та управлінням конкурентоспроможністю. Розглянуто можливі шляхи підвищення інноваційної сприятливості. Обґрунтована доцільність застосування менеджмент-консалтингу як засобу підвищення конкурентоспроможності підприємств.

Ключові слова: інновації, інноваційна діяльність, конкурентоспроможність підприємств, консалтинг, менеджмент, синергетичний ефект.

АННОТАЦИЯ
В статье рассмотрено и обосновано решение вопросов преодоления низкой инновационной благоприятности предприятий. Определены весомые факторы, препятствующие внедрению инноваций. Представлены факторы-проблемы межотраслевой, макроэкономической природы, которые существенно влияют на ситуацию с исследованием и управлением конкурентоспособностью. Рассмотрены возможные пути повышения инновационной способности. Обоснована целесообразность применения менеджмент-консалтинга как средства повышения конкурентоспособности предприятий.

Ключевые слова: инновации, инновационная деятельность, конкурентоспособность предприятий, консалтинг, менеджмент, синергетический эффект.

ANNOTATION
The addressing issues of overcoming the low innovation productivity of enterprises were reviewed and substantiated in the article. The significant factors that are impeding the introduction of innovation were determined. The problem factors of the intra-industry, macro economical nature that have an essential impact on research and management of competitiveness were presented. The possible ways of increasing the innovation productivity were considered. The expediency of applying the consulting management as a way of increasing the competitiveness of enterprise was substantiated.

Key words: innovations, innovation activity, competitiveness of enterprises, consulting, management, synergistic effect.

Завантажити статтю (pdf)