Архів номерів

2018 21 22 23      
2017 15 16 17 18 19 20
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

 

банер 1

 

unnamed

 

images

 

banner c111

 

logo-1 

Блага В.В., Благой В.В., Гніденко О.В. Інноваційно-інвестиційний потенціал бізнес-центру мегаполісу в контексті розвитку ділового туризму

АНОТАЦІЯ
У статті розроблено теоретично-методичні положення і практичні рекомендації щодо прийняття обґрунтованих управлінських рішень стосовно заходів розвитку ділового туризму на основі окремо вибраного бізнес-центру в м. Харкові за допомогою тривимірного показника інноваційно-інвестиційного потенціалу.

Ключові слова: діловий туризм, розвиток, мегаполіс, бізнес-центр, інноваційно-інвестиційний потенціал.

АННОТАЦИЯ
В статье разработаны теоретико-методические положения и практические рекомендации по принятию обоснованных управленческих решений относительно мероприятий развития делового туризма на основе отдельно выбранного бизнес-центра в г. Харькове с помощью трехмерного показателя инновационно-инвестиционного потенциала.

Ключевые слова: деловой туризм, развитие, мегаполис, бизнес-центр, инновационно-инвестиционный потенциал.

ANNOTATION
The theoretical and methodological provisions and practical recommendations for making informed management decisions regarding the development of business tourism are developed, based on a separate business center in Kharkov using a three-dimensional indicator of innovation and investment potential.

Key words: business tourism, development, metropolis, business center, innovation and investment potential.

Завантажити статтю (pdf)