Пошук
Астахова І.Е. HR-брендинг як інструмент маркетингового менеджменту підприємства
АНОТАЦІЯ
У статті представлено модель створення і просування HR-бренда. Визначено її основні елементи. Розглянуто її модифікації для різних умов. Виявлено особливості її використання для створення нової організації та коригування репутації наявної компанії. Розглянуто основні засади, які можуть допомогти у вирішенні проблем під час створення та просування HR-бренда підприємства.
Ключові слова: HR-бренд (привабливий сприятливий імідж компанії як роботодавця в очах працівників), управління людськими ресурсами, маркетинг, брендинг, PR (управління потоками інформації між організацією та громадськістю).
АННОТАЦИЯ
В статье представлена модель создания и продвижения HR-бренда. Определены ее основные элементы. Рассмотрены ее модификации для различных условий. Выявлены особенности ее использования для создания новой организации и корректировки репутации существующей компании. Рассмотрены основные мероприятия, которые могут помочь в решении проблем при создании и продвижении HR-бренда предприятия.
Ключевые слова: HR-бренд (привлекательный благоприятный имидж компании как работодателя в глазах работников), управление человеческими ресурсами, маркетинг, брендинг, PR (управление потоками информации между организацией и общественностью).
ANNOTATION
The article presents a model of creation and promotion of HR-brand. This article presents the basic elements of HR-brand. Also presented its modification described various conditions such as the creation of a new organization. This model adjusting the existing reputation of the company. Also presented examples that can help solve the problems in the creation and promotion of HR-brand.
Key words: HR-brand (attractive favorable image of the company as an employer in the eyes of workers), human resources management, marketing, branding, PR (control the flow of information between an organization and the public).