Архів номерів

2018 21 22 23      
2017 15 16 17 18 19 20
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

 

банер 1

 

unnamed

 

images

 

banner c111

 

logo-1 

Стоян К.С., Коломієць К.Ю. Концептуальна стратегія розвитку туристичного іміджу України

АНОТАЦІЯ
У статті розглянуто сутність та економічну значущість туристичного іміджу в національній економіці. Визначено класичні та основні галузеві підходи до розвитку процесів туристичної діяльності. Визначено найбільш доцільну комбінацію підходів до розвитку туристичного іміджу України з урахуванням ціннісно-орієнтованого управління. Визначено брендинг як один з перспективних стратегічних інструментів розвитку туристичного іміджу. Розроблено, запропоновано до впровадження в систему управління туристичною діяльністю на державному рівні концептуальну стратегію брендингу українських туристичних продуктів.

Ключові слова: туристичний імідж, туристичний продукт, бренд, ситуаційно-продуктовий підхід, ціннісно-орієнтоване управління, система якості TQM.

АННОТАЦИЯ
В статье рассмотрены суть и экономическая значимость туристического имиджа в национальной экономике. Определены классические и основные отраслевые подходы к развитию процессов в туристической деятельности. Определена наиболее подходящая комбинация подходов к развитию туристического имиджа Украины с учетом особенностей ценностно-ориентированного управления. Определен брендинг как один из наиболее перспективных стратегических инструментов развития туристического имиджа. Разработана, предложена к внедрению в систему управления туристической деятельностью на государственном уровне концептуальная стратегия брендинга украинских туристических продуктов.

Ключевые слова: туристический имидж, туристический продукт, бренд, ситуационно-продуктовый подход, ценностно-ориентированное управление, система качества TQM.

АNNOTATION
The essence and economic significance of the tourist image in the national economy are considered in the article. The classical and basic industry approaches of the tourism processes development are defined. The most appropriate combination of approaches to the development of the tourist image of Ukraine is determined. They are based on features of the value-oriented management. Branding is defined as one of the most promising strategic tools for the development of the tourist image. The conceptual strategy of branding of Ukrainian tourism products is developed and proposed for implementation into the management system of tourism activities at the state level.

Key words: tourist image, tourism product, brand, situational and product approach, value-oriented management TQM quality system.

Завантажити статтю (pdf)