Архів номерів

2018 21 22 23      
2017 15 16 17 18 19 20
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

 

банер 1

 

unnamed

 

images

 

banner c111

 

logo-1 

Борблік К.Е. Теоретичні засади дослідження функціонування ринку туристичних послуг

АНОТАЦІЯ
У статті висвітлено теоретичні засади дослідження функціонування ринку туристичних послуг. Обґрунтовано особливості функціонування туристичного ринку. Систематизовано класифікацію основних видів туристичного ринку. Визначено роль туристичного ринку як категорії економіки туризму.

Ключові слова: туризм, ринок туристичних послуг, туристичні послуги, туристський попит.

АННОТАЦИЯ
В статье рассмотрены теоретические основы исследования функционирования рынка туристических услуг. Обоснованы особенности функционирования туристического рынка. Систематизирована классификация основных видов туристического рынка. Определена роль туристического рынка как категории экономики туризма.

Ключевые слова: туризм, рынок туристических услуг, туристические услуги, туристический спрос.

ANNOTATION
In this article, theoretical foundations of research on the functioning of the tourist services market were considered. The features of functioning of the tourist market are justified. The classification of the main types of the tourist market is systematized. The role of the tourist market as a category of the tourism economy is defined.

Keywords: tourism, tourist services market, tourist services, tourist demand.

Завантажити статтю (pdf)