Пошук
АНОТАЦІЯ
У статті розглянуто сутність категорії «конкуренція», що являє собою основу сучасних ринкових відносин. Визначено, що сьогодні існують три підходи стосовно її дослідження: структурний, поведінковий та функціональний. Представлено фундаментальні положення стосовно аналізу конкурентного середовища для всіх видів бізнесу. Виявлено необхідність та доцільність проведення моніторингу діяльності конкурентів за допомогою застосування певних аналітичних методів.
Ключові слова: конкуренція, конкурентне середовище, конкурентна боротьба, стратегія підприємства, методи аналізу.
АННОТАЦИЯ
В статье рассматривается сущность категории «конкуренция», которая представляет собой основу современных рыночных отношений. Определено, что на сегодняшний день выделяют три подхода в отношении ее исследования: структурный, поведенческий и функциональный. Представлены фундаментальные положения анализа конкурентной среды для всех видов бизнеса. Выявлены необходимость и целесообразность проведения мониторинга деятельности конкурентов с применением определенных аналитических методов.
Ключевые слова: конкуренция, конкурентная среда, конкурентная борьба, стратегия предприятия, методы анализа.
ANNOTATION
In this article the essence of the category «competition» is considered that is the basis of modern market relations. It is determined today there are three approaches to competition research: structural, behavioral and functional one. The basic provisions concerning the analysis of the competitive environment for all types of business are presented. The necessity and expediency of conducting of monitoring of activity of competitors by the application of certain analytical methods is revealed.
Key words: competition, competitive environment, competitive struggle, enterprise strategy, methods of analysis.