Пошук
Чернодубова Е.В. Основні фактори впливу на прибутковість підприємств
АНОТАЦІЯ
В статті визначено проблеми ціноутворення та розкрито основні функції фінансового директора залежно від стратегії розвитку компанії (наступальної, оборонної та стратегії скорочення і зміни видів бізнесу). Надано характеристику моделей ціноутворення, які орієнтовані на витрати, споживачів та конкурентів. Проведено оцінку залежності ціни і прибутку від моделі ціноутворення, орієнтованої на витрати, з урахуванням еластичності.
Ключові слова: модель ціноутворення, прибутковість, еластичність, стратегія розвитку.
АННОТАЦИЯ
В статье определены проблемы ценообразования и раскрыты основные функции финансового директора в зависимости от стратегии развития компании (наступательной, оборонительной и стратегии сокращения и изменения видов бизнеса). Охарактеризованы модели ценообразования, ориентированные на затраты, потребителей и конкурентов. Проведена оценка зависимости цены и прибыли от модели ценообразования, ориентированной на затраты, с учетом эластичности.
Ключевые слова: модель ценообразования, доходность, эластичность, стратегия развития.
ANNOTATION
The authors determined the problems of pricing and revealed the basic functions of CFO, depending on the company’s development strategy: offensive, defensive and strategies to reduce and change businesses. The characteristic of pricing models that focus on costs, customers and competitors is given. Depending prices and profits from pricing model focused on consumption, with the elasticity is estimated.
Key words: pricing model, profitability, elasticity, strategy of development.