Архів номерів

2018 21 22 23      
2017 15 16 17 18 19 20
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

Чукурна О.П., Чмир В.О., Егорова К.П. Технології цифрового маркетингу у проведенні промоакцій в електронній комерції країн Європи

АНОТАЦІЯ
У статті проведено дослідження технології цифрового маркетингу у проведенні промоакцій в електронній комерції на прикладі ринку автомобільних запчастин країн Західної Європи. Визначено відмінності ринків електронної комерції від реальних ринків. Проаналізовано сучасні методи просування, які застосовуються в цифровому маркетингу. У результаті проведених досліджень було отримано багатофакторну регресійну модель рівня конверсії для ринків автомобільних запчастин Німеччини, Італії та Франції. Запропонована технологія проведення промоакцій у концепції цифрового маркетингу.

Ключові слова: цифровий маркетинг, промоакція, електронна комерція, конверсія, трафік.

АННОТАЦИЯ
В статье проведено исследование технологии цифрового маркетинга при проведении промоакций в электронной коммерции на примере рынка автомобильных запчастей стран Западной Европы. Определены отличия рынков электронной коммерции от реальных рынков. Проанализированы современные методы продвижения, которые применяются в цифровом маркетинге. В результате проведенных исследований была получена многофакторная регрессионная модель уровня конверсии для рынков автомобильных запчастей Германии, Италии и Франции. Предложена технология проведения промоакций в концепции цифрового маркетинга.

Ключевые слова: цифровой маркетинг, промоакция, электронная коммерция, конверсия, трафик.

АNNOTATION
In the article the research of technology of digital marketing at carrying out of promo-actions in electronic commerce on an example of the market of automobile spare parts of the countries of the Western Europe is carried out. Specifics of e-commerce markets from real markets are defined. Modern methods of promotion, which are used in digital marketing, are analyzed. As a result of the studies, a multifactorial regression model of the conversion level was obtained for the auto parts markets of Germany, Italy and France. The technology of carrying out of promo-actions in the concept of digital marketing is offered.

Key words: Digital marketing, promo-action, e-commerce, conversion, traffic.

Завантажити статтю (pdf)