Архів номерів

2017 15 16 17 18 19 20
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

 

банер 1

 

unnamed

 

images

 

banner c111

 

logo-1 

Романчукевич М.Й. Вдосконалення методики вибору стратегії виходу підприємств на зовнішні ринки

АНОТАЦІЯ
У статті розглянуто методику вибору стратегії виходу підприємства на зовнішні ринки. Визначено основні етапи розробки стратегії діяльності підприємства на зовнішніх ринках. Сформульовано основні цілі діяльності підприємства на зовнішніх ринках. Вдосконалено методику вибору зовнішнього ринку для підприємства. Запропоновано основні стратегії відповідно до обраного зовнішнього ринку.

Ключові слова: стратегії, зовнішньоекономічна діяльність, підприємство, привабливість зовнішнього ринку, потенціал.

АННОТАЦИЯ
В статье рассмотрена методика выбора стратегии выхода предприятия на внешние рынки. Определены основные этапы разработки стратегии деятельности предприятия на внешних рынках. Сформулированы основные цели деятельности предприятия на внешних рынках. Усовершенствована методика выбора внешнего рынка для предприятия. Предложены основные стратегии в соответствии с выбранным внешним рынком.

Ключевые слова: стратегии, внешнеэкономическая деятельность, предприятие, привлекательность внешнего рынка, потенциал.

АNNOTATION
The article focuses on strategy selection methods for an enterprise to gain access to foreign markets. It defines the key stages in strategy development process for international business activity of an enterprise. The article determines company’s objectives in its foreign business activities and offers the improved methods for selecting an eternal market. The article offers some basic strategies depending on a chosen external market.

Key words: strategies, international business activity, enterprise, attractiveness of external markets, business potential capacity.

Завантажити статтю (pdf)