Архів номерів

2018 21          
2017 15 16 17 18 19 20
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

 

банер 1

 

unnamed

 

images

 

banner c111

 

logo-1 

Орлова К.Є. Теоретичні засади управління бізнесом

АНОТАЦІЯ
Статтю присвячено визначенню особливостей управління бізнесом в сучасних умовах господарювання. Досліджено економічний зміст поняття «бізнес» з урахуванням наявних наукових підходів. Визначено сутність та основні структурні компоненти системи управління бізнесом. Встановлено, що застосування комплексного підходу у процесі управління визначає доцільність формування бізнес-моделі підприємства. Узагальнено ключові засади формування бізнес-моделі підприємства.

Ключові слова: бізнес, управління, система управління, формування, бізнес-модель.

АННОТАЦИЯ
Статья посвящена определению особенностей управления бизнесом в современных условиях хозяйствования. Исследовано экономическое содержание понятия «бизнес» с учетом существующих научных подходов. Определены сущность и основные структурные элементы системы управления бизнесом. Установлено, что применение комплексного подхода в процессе управления определяет целесообразность формирования бизнес-модели предприятия. Обобщены ключевые основы формирования бизнес-модели предприятия.

Ключевые слова: бизнес, управление, система управления, формирование, бизнес-модель.

ANNOTATION
The article is dedicated to defining of the business management peculiarities under modern conditions of economic activity. The economic essence of the term “business” is examined taking into account the existing scientific approaches. The essence and the key components of the business management system are defined. It is stated, that the complex approach application determines the expediency of enterprise’s business model formation. The key foundations of enterprise’s business model formation are generalized.

Key words: business, management, management system, formation, business model.

Завантажити статтю (pdf)