Архів номерів

2018 21 22 23      
2017 15 16 17 18 19 20
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

Коноплянникова М.А. Управління маркетинговою діяльністю: поняття, принципи, підходи

АНОТАЦІЯ
Стаття присвячена дослідженню концептуальних засад формування системи управління маркетинговою діяльністю підприємства, яка формується за рахунок посилення глобалізації та збільшення насиченості інформаційних потоків. У статті проаналізовано підходи до управління маркетинговою діяльністю підприємства. Окреслено сутність маркетингової діяльності, її завдання та цілі. Окремо в статті розглянуто еволюцію трактувань маркетингу та управління маркетинговою діяльністю, природу його розуміння, а також сформовано авторське визначення «управління маркетинговою діяльністю». Загалом стаття формує чітке уявлення щодо управління маркетинговою діяльністю як системи управління підприємством.

Ключові слова: маркетинг, принципи маркетингу, маркетингова діяльність, управління маркетинговою діяльністю підприємства, підходи до управління маркетинговою діяльністю, цілі маркетингової діяльності, процес.

АННОТАЦИЯ
Статья посвящена исследованию концептуальных основ формирования системы управления маркетинговой деятельностью предприятия, которая формируется за счет усиления глобализации и увеличения и насыщенности информационных потоков. В статье проанализированы подходы к управлению маркетинговой деятельностью предприятия. Определена сущность маркетинговой деятельности, ее задания и цели. Отдельно в статье рассмотрены эволюция трактовок маркетинга и управления маркетинговой деятельностью, природа его понимания, а также сформировано авторское определение «управление маркетинговой деятельностью». В общем статья формирует четкое представление об управлении маркетинговой деятельностью как системы управления предприятием.

Ключевые слова: маркетинг, принципы маркетинга, маркетинговая деятельность, управление маркетинговой деятельностью, подходы к управлению маркетинговой деятельностью, цели маркетинговой деятельности, процесс.

ANNOTATION
The article is devoted to the research of conceptual bases of formation of a management system marketing activities of an enterprise that is formed at the expense of increasing globalization and increasing intensity of information flows. The article analyses approaches to the management of marketing activity of the enterprise. The essence of marketing activity, its tasks and goals are analyzed in the article. Separately, the article considers an evolution of interpretations of marketing and management of marketing activity, nature of its understanding, as well as formulates the author’s definition “management of marketing activity.” In general, this article forms a clear idea of management of marketing activity as a system of enterprise management.

Key words: marketing, marketing principles, marketing activity, management of marketing activity of the enterprise, approaches to the management of marketing activity, goals of marketing activity, process.

Завантажити статтю (pdf)