Архів номерів

2018 21 22 23      
2017 15 16 17 18 19 20
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

 

банер 1

 

unnamed

 

images

 

banner c111

 

Гуменюк О.Г. Використання SWOT-аналізу як основного інструменту стратегічного управління

АНОТАЦІЯ
У статті розглядається доцільність використання SWOT-аналізу на підприємствах у сучасних ринкових умовах, оскільки входження економіки України до європейського ринку вимагає розроблення управлінської стратегії, адекватної цілям підвищення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств, що формується на основі побудови цілісної системи компонентів стратегічного управління. Наголошується, що особливого значення набуває координація та узгодження заходів щодо дослідження ринку, його сегментації. Для вибору управлінської стратегії необхідно використовувати сукупність наукових підходів – системного, ситуаційного та інтеграційного, на чому і ґрунтується SWOT-аналіз, який є початковим етапом та основою формування управлінських стратегій підприємства.

Ключові слова: маркетингова стратегія, SWOT-аналіз, інформаційне забезпечення, стратегічний рівень підприємства, сильні та слабкі сторони підприємства, можливості та загрози.

АННОТАЦИЯ
В статье рассматривается целесообразность использования SWOT-анализа на предприятиях в современных рыночных условиях, поскольку вхождение экономики Украины в европейский рынок требует разработки управленческой стратегии, адекватной целям повышения конкурентоспособности отечественных предприятий, формирующейся на основе построения целостной системы компонентов стратегического управления. Отмечается, что особое значение приобретает координация и согласование мероприятий по исследованию рынка, его сегментации. Для выбора управленческой стратегии необходимо использовать совокупность научных подходов – системного, ситуационного и интеграционного, на чем и основывается SWOT-анализ, который является начальным этапом и основой формирования управленческих стратегий предприятия.

Ключевые слова: маркетинговая стратегия, SWOT-анализ, информационное обеспечение, стратегический уровень предприятия, сильные и слабые стороны предприятия, возможности и угрозы.

АNNOTATION
The feasibility of using SWOT-analysis in enterprises in modern market conditions is considered in the article. Since the entry of Ukraine into the European market requires the development of management strategies that will meet the objectives of improving the competitiveness of domestic enterprises, that are based on constructing an integrated system of components of strategic management. It is noted that of special importance is the coordination and harmonization measures to study the market, its segmentation. To select management strategies we need to use a set of scientific approaches: systemic, situational and integrational, on what SWOT-analysis is based on, which is the first step and the ground to the enterprise management strategies.

Key words: marketing strategy, SWOT-analysis, information support, enterprise strategic level, strengths and weaknesses of the company, opportunities and threats.

Завантажити статтю (pdf)