Пошук
Бєлікова М.В. Сучасні тенденції музейного менеджменту в Україні
АНОТАЦІЯ
Нині система сучасного менеджменту в музеях орієнтована на збільшення прибутку, просування постійних і тимчасових виставок у соціальних мережах і віртуальному ландшафті, а також розроблення спеціальних пропозицій залежно від профілю музеїв. У статті аналізуються проблеми, з якими стикаються українські музеї, а також показано шляхи вдосконалення послуг, що надаються цими установами.
Ключові слова: музейний менеджмент, маркетинг, музейна аудиторія, відвідуваність.
АННОТАЦИЯ
В настоящее время система современного менеджмента в музеях ориентирована на увеличение прибыли, продвижение постоянных и временных выставок в социальных сетях и виртуальном ландшафте, а также разработку специальных предложений в зависимости от профиля музеев. В статье анализируются проблемы, с которыми сталкиваются украинские музеи, а также показаны пути совершенствования услуг, предоставляемых этими учреждениями.
Ключевые слова: музейный менеджмент, маркетинг, музейная аудитория, посещаемость.
ANNOTATION
Nowadays, the system of contemporary management in museums is focused on the increase of the profits, promotion of the constant and temporary exhibitions in social media and in the virtual landscape as well as development of special offers that are relevant for the museums’ type. The article analyzes the problems that Ukrainian museums face as well as shows ways and exemplifies the ways of improvement in the services provided by these institutions.
Keywords: museum management, marketing, museum viewership, attendance.