Архів номерів

2018 21 22 23      
2017 15 16 17 18 19 20
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

Бакало Н.В. Вимоги до працівника туристичної сфери та їх етичні норми поведінки

АНОТАЦІЯ
У статті розкрито важливість дотримання вимог під час підбору працівників туристичної сфери, а також визначено та уточнено етичні норми поведінки та спілкування з партнерами та клієнтами сфери надання туристичних послуг. Зазначено важливість комунікацій в інформаційному процесі, що передається керівникам, які приймають рішення, а рішення – виконавцям.

Ключові слова: туристична сфера, етичні норми, комунікації, спілкування, інформація.

АННОТАЦИЯ
В статье раскрыта важность соблюдения требований при подборе работников туристической сферы, а также определены и уточнены нормы поведения и общения с партнерами и клиентами сферы предоставления туристических услуг. Отмечена важность коммуникаций в информационном процессе, передающихся руководителям, принимающим решения, а решения – исполнителям.

Ключевые слова: туристическая сфера, этические нормы, коммуникации, общение, информация.

ANNOTATION
The article reveals the importance of compliance with the requirements for the selection of workers in the tourism sector, as well as the rules for the behavior of communication with partners and clients in the provision of tourist services. It is noted that the importance of communications in the information process is transferred to decision makers and decisions to executors.

Keywords: tourist sphere, ethical norms, communications, communication, information.

Завантажити статтю (pdf)