Архів номерів

2018 21 22 23      
2017 15 16 17 18 19 20
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

Гнаткович О.Д., Гриньох Н.В. Оцінка привабливості туристичних ресурсів карпатського регіону

АНОТАЦІЯ
У статті проаналізовані чинники туристичного потенціалу Карпатського регіону, тобто сукупність природних, культурно-історичних та соціально-економічних передумов для організації туристичної діяльності певної території. Визначені притаманні Карпатському регіону види туризму, а саме культурно-пізнавальний, лікувальний, гірський, екотуризм, екстремальний туризм. Здійснена оцінка території Карпатського регіону за системою показників (криміногенними, екологічними, добробуту), які потенційно можуть створити позитивний (або негативний) морально-психологічний клімат для туристів.

Ключові слова: туризм, регіон, оцінка, туристична привабливість, перспективи розвитку.

АННОТАЦИЯ
В статье проанализированы факторы туристического потенциала Карпатского региона, то есть совокупность природных, культурно-исторических и социально-экономических предпосылок для организации туристической деятельности определенной территории. Определены свойственные Карпатскому региону виды туризма, а именно культурно-познавательный, лечебный, горный, экотуризм, экстремальный туризм. Осуществлена оценка территории Карпатского региона по системе показателей (криминогенными, экологическими, благополучия), которые потенциально могут создать положительный (или отрицательный) морально-психологический климат для туристов.

Ключевые слова: туризм, регион, оценка, туристическая привлекательность, перспективы развития.

ANNOTATION
The article analyzed the factors tourist potential of the Carpathian region, i.e. the set of natural, cultural, historical, social and economic conditions for the organization of tourism specific territory. Designated inherent in the Carpathian region types of tourism, namely cultural, educational, medical, mining, ecotourism, extreme tourism. The estimation of the Carpathian region of the system parameters (crime, environmental, parameter of prosperity) that could potentially create a positive (or negative) moral and psychological climate for tourists.

Key words: tourism, region, rating, tourist attraction, development prospects.

Завантажити статтю (pdf)