Архів номерів

2017 15 16 17 18 19 20
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

 

банер 1

 

unnamed

 

images

 

banner c111

 

logo-1 

Романуха О.М. Розвиток музейної справи як фактор активізації міжнародного туризму

АНОТАЦІЯ
У статті звернено увагу на музей як фактор розвитку міжнародного туризму. Розглянуто динаміку зростання кількості міжнародних туристів, музеїв у світі і окремих країнах з 1991 по 2015 роки. Звернено увагу на особливості їх роботи, доведено, що туристичні потоки світу залежали не тільки від рекреаційного фактору, сервісу, але й від кількості і якості послуг музейної сфери.

Ключові слова: туризм, музеї, розвиток, культура, економіка, модернізація.

АННОТАЦИЯ
В статье обращено внимание на музей как фактор развития международного туризма. Рассмотрена динамика роста количества международных туристов, музеев в мире и отдельных странах с 1991 по 2015 годы. Обращено внимание на особенности их работы, доказано, что туристические потоки мира зависели не только от рекреационного фактора, сервиса, но и от количества и качества услуг музейной сферы.

Ключевые слова: туризм, музеи, развитие, культура, экономика, модернизация.

ANNOTATION
In the article the attention is given to the museum as a factor of development of the international tourism. The dynamics of the growth of number of the international tourists and museums in some countries from 1991 to 2015 is considered. The attention is focused on the features of their work as a factor of involvement of the international tourists to the country according to the location of the museum. It is proved that the world tourists flow depended not only on a recreational factor, service, but also on quantity and quality of services of the museum sphere, their presentation, technological effectiveness and uniqueness.

Key words: tourism, museums, development, culture, economy, modernization.

Завантажити статтю (pdf)