Архів номерів

2018 21          
2017 15 16 17 18 19 20
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

 

банер 1

 

unnamed

 

images

 

banner c111

 

logo-1 

Огієнко А.В., Огієнко М.М. Пошук ділових партнерів для українських товаровиробників на ринку країн ЄС

АНОТАЦІЯ
У статті наведено методику пошуку іноземних партнерів та необхідної інформації щодо потенційних ринків збуту певної продукції та інформації стосовно умов експорту в країнах Європейського Союзу з використанням можливостей служби підтримки експорту (Export Helpdesk) для сприяння українським суб’єктам зовнішньоекономічної діяльності. Мережа Інтернет несе в собі невичерпні можливості отримання оперативної маркетингової інформації, розбудови міжнародних контактів. На цьому ресурсі можна ознайомитися з цими питаннями, а також отримати докладну інформацію про технічні характеристики, маркування та упаковки стандартів, санітарно-гігієнічні й екологічні норми для певних продуктів тощо. На основі практичної інформації, представленої в науковій роботі, українські виробники і експортери можуть розширити свої знання і стати ближче до успіху у виході на ринок ЄС.

Ключові слова: торгівля через Інтернет, веб-ресурси, пошук партнерів, зона вільної торгівлі, служба підтримки експорту.

АННОТАЦИЯ
В статье приведена методика поиска иностранных партнеров и необходимой информации о потенциальных рынках сбыта определенной продукции и информация об условиях экспорта в страны Европейского Союза с использованием возможностей поддержки экспорта (Export Helpdesk) для содействия украинским субъектам внешнеэкономической деятельности. Сеть Интернет несет в себе неисчерпаемые возможности получения оперативной маркетинговой информации, развития международных контактов. На этом ресурсе можно ознакомиться с этими вопросами, а также получить подробную информацию о технических характеристиках, маркировке и упаковке стандартов, санитарно-гигиенических и экологических нормах для определенных продуктов и т. д. На основе практической информации, представленной в научной работе, украинские производители и экспортеры могут расширить свои знания и стать ближе к успеху в выходе на рынок ЕС.

Ключевые слова: торговля через Интернет, веб-ресурсы, поиск партнеров, зона свободной торговли, служба поддержки экспорта.

АNNOTATION
The article shows the methodology for finding foreign partners and relevant information on potential markets for certain products and information concerning the conditions of export to European Union countries using the possibility of support exports (Export Helpdesk) to promote Ukrainian subjects of foreign economic activity. The Internet brings endless opportunities for operational marketing information, building international contacts. On this resource you can be consulted regarding these issues, and it provides detailed information on specifications, standards labeling and packaging, hygiene and environmental rules for certain products, etc. Based on practical information presented in this scientific paper, the Ukrainian manufacturers and exporters can expand their knowledge and get closer to success in entering the EU market.

Key words: trade over the Internet, web-resources, search partners, free trade zone, service support exports.

Завантажити статтю (pdf)