Архів номерів

2018 21 22 23      
2017 15 16 17 18 19 20
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

 

банер 1

 

unnamed

 

images

 

banner c111

 

Стадник Г.В., Островський І.А., Федотова Ю.В. Трансакційний складник розвитку вищої освіти в Україні

АНОТАЦІЯ
Розглянуто принципові зміни в системі вищої освіти за сучасних умов. Визначено інституціональні передумови аналізу. Проаналізовано двоїсту природу освітньої діяльності на підставі концепції людського капіталу. Окремо досліджено специфіку трансакційного підходу до оцінки інституціональних змін у системі вищої освіти. Обґрунтовано необхідність розмежування цільових та забезпечувальних трансакцій.

Ключові слова: вища освіта; інституціоналізм; людський капітал; трансакційний підхід; забезпечувальні та цільові трансакції.

АННОТАЦИЯ
Рассмотрены принципиальные изменения в системе высшего образования в современных условиях. Определены институциональные предпосылки анализа. Проанализирована двойственная природа образовательной деятельности на основе концепции человеческого капитала. Отдельно исследована специфика трансакционного подхода к оценке институциональных изменений в системе высшего образования. Обоснована необходимость разграничения целевых и обеспечивающих трансакций.

Ключевые слова: высшее образование; институционализм; человеческий капитал; трансакционный подход; обеспечивающие и целевые трансакции.

ANNOTATION
The principal changes in the system of higher education in modern conditions are considered. The institutional prerequisites for analysis have been determined. The dual nature of educational activity based on the concept of human capital is analyzed. The specifics of the transactional approach to the assessment of institutional changes in the system of higher education have been separately studied. The necessity of differentiation of target and providing transactions is grounded.

Key words: higher education; institutionalism; human capital; transactional approach; providing and target transactions.

Завантажити статтю (pdf)