Архів номерів

2018 21          
2017 15 16 17 18 19 20
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

 

банер 1

 

unnamed

 

images

 

banner c111

 

logo-1 

Логоша Р.В. Історія становлення і розвитку ринку овочевої продукції в України

АНОТАЦІЯ
У статті проведено дослідження історичних етапів розвитку вітчизняного ринку овочевої продукції. Розкрито його особливості формування та розвитку на кожному з етапів. Досліджено подібність і різницю в історичних етапах розвитку ринку овочевої продукції в Україні, що дало змогу синтезувати модель переваг історично відомих економічних систем.

Ключові слова: ринок, експорт, імпорт, попит, пропозиція, овочі.

АННОТАЦИЯ
В статье проведено исследование исторических этапов развития отечественного рынка овощной продукции. Раскрыты его особенности формирования и развития на каждом из этапов. Исследованы подобие и разница в исторических этапах развития рынка овощной продукции в Украине, что позволило синтезировать модель преимуществ исторически известных экономических систем.

Ключевые слова: рынок, экспорт, импорт, спрос, предложение, овощи.

ANNOTATION
The study of the historical stages of home market of vegetable products development is undertaken in the article. His features of forming and development are exposed on each of the stages. Similarity and difference are investigational in the historical stages of market of vegetable products development in Ukraine that allowed synthesizing the model of advantages historically the known economic systems.

Key words: market, export, import, demand, suggestion, vegetables.

Завантажити статтю (pdf)