Пошук
Ямненко Г.Є.Інформаційне забезпечення управління дебіторською заборгованістю
АНОТАЦІЯ
У статті висвітлено проблеми організації інформаційного забезпечення дебіторської заборгованості. Наголошено на недостатньому дослідженні наукових праць політики оптимізації дебіторської заборгованості, що зумовлює пошук ефективних форм управління цим активом на підприємствах. Для оптимізації управління дебіторською заборгованістю запропоновано розробити механізм інформаційного забезпечення, охарактеризовано його елементи. Вказано на необхідність побудови та дослідження інформаційної бази проведення моніторингу клієнтів, розкрито особливості інформаційно-аналітичного забезпечення під час прийняття управлінських рішень, наведено інформаційні джерела, що забезпечують проведення аналізу дебіторської заборгованості клієнтів. Надано рекомендації щодо оптимізації організаційних аспектів обліку та аудиту дебіторської заборгованості на підприємствах.
Ключові слова: дебіторська заборгованість, інформаційно-аналітичне забезпечення, первинні документи.
АННОТАЦИЯ
В статье рассмотрены проблемы организации информационного обеспечения дебиторской задолженности. Указанно на недостаточное изучение в научных трудах политики оптимизации дебиторской задолженности, что приводит к поиску эффективных форм управления данным активом на предприятии. Для оптимизации управления дебиторской задолженностью предлагается разработать механизм информационного обеспечения, характеризуются его элементы. Указано на необходимость построения и исследования информационной базы проведения мониторинга клиентов, раскрыты особенности информационно-аналитического обеспечения при принятии управленческих решений, наведены источники информации для анализа дебиторской задолженности. Даны рекомендации по оптимизации организационных аспектов бухгалтерского учета и аудита дебиторской задолженности на предприятиях.
Ключевые слова: дебиторская задолженность, информационно-аналитическое обеспечение, первичные документы.
ANNOTATION
The article highlights problems of organization of information support of the receivables. It is marked on insufficient study of scientific works on the policy of optimization of receivables, which leads to the search for effective forms of management of this asset in the enterprise. The article offers the mechanism of information support for optimize the management of receivables, is characterized its elements The article is indicated the need for the construction and study of the information base of the monitoring of customers, is identified the features of information and analytical support when making management decisions, is defined the information sources providing analysis of customer receivables. The article gives recommendations for optimizing of the organizational aspects of the accounting and audit of receivables at the enterprises.
Keywords: accounts receivable, information, information and analytical support, primary documents.