Архів номерів

2018 21          
2017 15 16 17 18 19 20
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

 

банер 1

 

unnamed

 

images

 

banner c111

 

logo-1 

Скорина Т.М.Державно-приватне партнерство у прогнозуванні міжнародної конкурентоспроможності готельних підприємств

АНОТАЦІЯ
У статті доведено, що реалізація державно-приватного партнерства у стимулюванні розвитку туризму дає можливість формувати інформаційну базу міжнародної конкурентоспроможності готельних підприємств, а на її основі й прогнозувати. Визначено наявні у світі моделі стимулювання розвитку туристичної і готельної індустрії. Визначено, що в Україні реалізується європейська модель. Проілюстровано на прикладі м. Львова практичний аспект реалізації державно-приватного партнерства цивілізованого розвитку ринку послуг туристичних, готельних та праці. Запропоновано поширити досвід Львова в межах держави для прогнозування міжнародної конкурентоспроможності готельних підприємств.

Ключові слова: державно-приватне партнерство, прогнозування, міжнародна конкурентоспроможність, готельні підприємства.

АННОТАЦИЯ
В статье доказано, что реализация государственно-частного партнерства в стимулировании развития туризма дает возможность формировать информационную базу международной конкурентоспособности гостиничных предприятий, а на ее основе и прогнозировать. Определены существующие в мире модели стимулирования развития туристической и гостиничной индустрии. Определено, что в Украине реализуется европейская модель. Проиллюстрировано на примере г. Львова практический аспект реализации государственно-частного партнерства цивилизованного развития рынка услуг туристических, гостиничных и труда. Предложено распространить опыт Львова в рамках государства для прогнозирования международной конкурентоспособности гостиничных предприятий.

Ключевые слова: государственно-частное партнерство, прогнозирование, международная конкурентоспособность, гостиничные предприятия.

АNNOTATION
It is proved that the implementation of public-private partnerships in promoting the development of tourism gives the opportunity to form the information base of the international competitiveness of hotel companies, and based on it, and to predict. Identified existing model to stimulate the development of the tourism and hospitality industry. Determined that Ukraine implements European model. Illustrated on the example of Lviv the practical aspect of implementation of public-private partnership development of the civilized market of services tourism, hotel and labor. Proposed to extend the experience of the Lviv city within the state with the purpose of forecasting international competitiveness of hotel companies.

Keywords: public-private partnership, forecasting, international competitiveness and hotel businesses.

Завантажити статтю (pdf)