Пошук
Поліщук І.І., Онофрійчук О.В., Петлінська Ю.О.Дослідження конкурентних переваг торговельно-роздрібної мережі «АТБ-маркет» на ринку роздрібної торгівлі України
АНОТАЦІЯ
Робота присвячена дослідженню конкурентних переваг торговельно-роздрібної мережі «АТБ-маркет». Розглянуто основні групи показників оцінки ефективності проведення маркетингових досліджень. У процесі дослідження був проведений аналіз ринку роздрібної торгівлі України, виявлені переваги та недоліки здійснення господарської діяльності роздрібно-торговельних мереж на ринку. Охарактеризована діяльність провідних роздрібно-торговельних мереж України. На основі методу SWOT-аналізу запропонована ціла низка можливих конкурентних переваг для торговельної мережі «АТБ-маркет».
Ключові слова: роздрібна торгівля, конкуренція, конкурентна перевага, торговельна мережа, сегмент ринку, маркетингова стратегія, SWOT-аналіз.
АННОТАЦИЯ
Работа посвящена исследованию конкурентных преимуществ торгово-розничной сети «АТБ-маркет». Рассмотрены основные группы показателей оценки эффективности проведения маркетинговых исследований. В ходе исследования был проведен анализ рынка розничной торговли Украины, выявлены преимущества и недостатки осуществления хозяйственной деятельности рознично-торговых сетей на рынке. Охарактеризована деятельность ведущих рознично-торговых сетей Украины. На основе метода SWOT-анализа предложен целый ряд возможных конкурентных преимуществ для торговой сети «АТБ-маркет».
Ключевые слова: розничная торговля, конкуренция, конкурентное преимущество, торговая сеть, сегмент рынка, маркетинговая стратегия, SWOT-анализ.
АNNOTATION
The article is devoted to the study of competitive advantages of retail trade network «ATB-Market». The main groups of indicators of assessment of the efficiency of marketing research are considered. Within the research, an analysis of the retail market of Ukraine is done; advantages and disadvantages of the business of retail trade networks in the market are revealed. Activities of leading retail trade networks of Ukraine are characterized. Based on SWOT-analysis, a number of possible competitive advantages for the retail trade network «ATB-Market» are proposed.
Keywords: retail, competition, competitive advantage, sales network, market segment, marketing strategy, SWOT-analysis.