Пошук
Піжук О.І., Пронькін М.С.Методика проведення SWOT-аналізу як передумови прийняття стратегічних рішень на підприємстві
АНОТАЦІЯ
У статті відтворено процес прийняття стратегічних рішень на підприємстві. У ролі інструменту обґрунтування застосовано розширений SWOT-аналіз. Для побудови SWOT-аналізу було використано аналіз 5-ти конкурентних сил Портера, визначені ключові фактори успіху та проведено STEP-аналіз. На основі розширеного SWOT-аналізу були визначені доцільні для прийняття стратегічні рішення. Відображено та практично застосовано порядковість проведення всіх методів та аналізів на прикладі підприємства ПАТ «Ветропак Гостомельський склозавод».
Ключові слова: стратегічні рішення, SWOT-аналіз, STEP-аналіз, ключові фактори успіху, конкурентні сили Портера.
АННОТАЦИЯ
В статье воспроизведен процесс принятия стратегических решений на предприятии. В качестве инструмента обоснования применен расширенный SWOT-анализ. Для построения SWOT-анализа было использовано анализ 5-ти конкурентных сил Портера, определены ключевые факторы успеха и проведен STEP-анализ. На основе расширенного SWOT-анализа были определены целесообразные, для принятия, стратегические решения. Отражена и практически применена последовательность проведения всех методов и анализов на примере ОАО «Ветропак Гостомельский стеклозавод».
Ключевые слова: стратегические решения, SWOT-анализ, STEP-анализ, ключевые факторы успеха, конкурентные силы Портера.
АNNOTATION
The article is reproduced strategic decision making in the company. In as justification tool used advanced SWOT-analysis. To build a SWOT-analysis used analysis 5 competitive forces Porter identified key success factors and conducted STEP-analysis. Based on advanced SWOT-analysis were identified appropriate for making strategic decisions. The displayed and practically used all sequence methods of analysis on the example of JSC “Vetropack Gostomel Glass Factory”.
Keywords: strategic decisions, SWOT-analysis, STEP-analysis, key success factors, competitive forces Porter.