Пошук
Мокляк М.В., Радченко А.Ю.Маркетинг-мікс підприємства швейної промисловості
АНОТАЦІЯ
Стаття присвячена проблемі вдосконалення елементів маркетингового міксу на підприємстві швейної промисловості. Розглянуто шляхи покращення цінової та товарної політики, напрями вдосконалення збутово-розподільчої системи на підприємстві.
Ключові слова: маркетинг-мікс, швейна промисловість, товар, ціна, товарна політика, цінова політика, політика просування, політика розподілу.
АННОТАЦИЯ
Статья посвящена проблеме совершенствования элементов маркетингового микса на предприятии швейной промышленности. Рассмотрены пути улучшения ценовой и товарной политики, направления совершенствования сбытово-распределительной системы на предприятии.
Ключевые слова: маркетинг-микс, швейная промышленность, товар, цена, товарная политика, ценовая политика, политика продвижения, политика распределения.
ANNOTATION
The article is devoted to the problem of improving the elements of the marketing mix at the garment industry enterprise. The ways of improving the price and commodity policy, the direction of improving the distribution system at the enterprise are considered.
Key words: marketing mix, garment industry, product, price, product policy, pricing policy, promotion policy, distribution policy.